sobota, 14 lipca 2012

milosc i zdrada

Mam bardzo pracowity okres, troszke dziergalam nieszczesne bolerko, ponownie jestem w polowie drogi.
Wiem obciach ale jakos nie lubie tej robotki, nie chce przerwac i zaczac robic cos innego dla odmiany,
bo czuje, ze dluuuugo nie wrocilabym do bolerka, a corka czeka i nie marudzi. Musze to uszanowac.
Obeszlam albo raczej przeszlam swoje ostatnie "dziesci", zostalam obdarowana.
No wlasnie, owe obdarowanie wpedzilo mnie w poczucie winy, jakbym zdradzala dobrego, wiernego przyjaciela, bo dostalam to




Ucieszylam sie jak gwizdek, bo nigdy nie mialam takiego kompletu na raz, poogladalam, poprobowalam i....
fajne sa. 
Mam jednak teraz problem natury emocjonalnej, czuje sie podle w stosunku do moich KP, zbieranych po parce, co jakis czas, od bardzo dawna. Przeciez sa swietne.
Porownam, skoro mam material do porownania.
Przygode z KP zaczelam od pary metalowych, zachwycilam sie, zakochalam na zaboj.  Nikt nie zaprzeczy, ze sa doskonale.
Przeszlam jednak na drewniane, bo cieplejsze i lzejsze,  co mialo znaczenie ze wzgledu na moja reke. Gromadzilam pomalutku rozne rozmiary, w miare jak ich potrzebowalam, drewniaczki po potraktowaniu ich parafina (zwykla swieczka) swietnie "wyslizgaly" sie. Nie przyszlo mi do glowy zeby zmieniac "partnera". Mialam tez kiedys Addi i jedna pare wlasnie Hiya Hiya (na probe) ale nie przyjely sie u mnie, bo wole bardziej zaostrzone.
Teraz te nowe HH maja ostre koncowki ale nie za ostre, takie w sam raz, sa niewiarygodnie lekkie.
Mysle, ze sa nawet lzejsze od KP drewnianych, no a napewno od metalowych. Metalowe KP przy HH wypadaja naprawde ciezko.
Koncowki metalowych KP i HH maja podobna ostrosc, roznia sie tylko (na plus HH) dlugoscia tej koncowki. HH maja dluzsze noski, co ulatwia (moim subiektywnym zdaniem) zbieranie nitki.
Sliskosc drutow HH okreslilabym tak pomiedzy metalowymi a drewnianymi KP.
Polaczenie zylki z drutem HH jest naprawde rewelacyjne, nie zeby zaraz KP byly do bani ale...
Zrobilam zdjecia

Od lewej  Addi, HH nowe (ostre koncowki), HH stare, KP metalowe i drewniane, porownuje nr 3,5mm.
KP maja krotszy nosek.
Roznice sa naprawde minimalne (pomijajac wage) ale w robocie zauwazalne. Z bolem serca i poczuciem wstydu (to wstyd zdradzac) musze stwierdzic, ze lepiej robi mi sie HH.
Jest jednak pare minusow,  HH nie maja zatyczek!
Ja poradzilam sobie tak




gumki spelniaja swoje zadanie bez zastrzezen hahahah.
Drut HH trzeba dokrecac do zylki czyms takim



Dlugo nie moglam zakumac, co to jest, do czego, paskudne toto, smierdzi guma jak stara opona.
KP zdecydowanie ma wiecej klasy, jest bardziej eleganckie, drutki sa zwyczajnie sliczne.
HH nie wygladaja tak odlotowo ale...znowu ten bol serca...rozdarcie.
No i jak tu dogodzic kobiecie.
Na poprawienie humoru pare zdjec z parady w "moim" Annan'owku
Rano o osmej wszystko zaczyna sie przejazdem koniarzy przez centrum miasteczka










Na koniec jest pochod mistrzow "pipowania"


A tu juz po wszystkim, puby sa pelne, oto jeden z osmiu, podkreslam osmiu,
co przy ok. 8000 dusz wszystkich, lacznie z dziecmi (Szkoci maja duzo dzieci)
 i Polakami (pewnie z tysiac) nie jest zlym "wynikiem".
Nie liczylam ile jest knajpek z jedzieniem "w" i na wynos, ale jest tego do licha i ciut ciut,
z kazdego zakatka swiata, wiec Szkoci pasa boczki i nie tylko, to najgrubsze spoleczenstwo
w Europie, w swiecie pewnie maja drugie miejsce po Stanach. Nigdy wczesniej nie widzialam
tak grubych ludzi, najczesciej mlode kobiety. Koszmar.



Nie mam zdjec z srodkowej czesci parady, bo... jako osoba bardzo blyskotliwa i zawsze myslaca o wszystkim, nie sprawdzilam, czy aparat ma dosc w baterii, nie mial.
No coz, za rok znowu parada...






12 komentarzy:

  1. A skąd Ty masz moje druty??? :))))
    Mam dokładnie taki komplet, z kolorem opakowania włącznie. I wszystkie Twoje za i przeciw mogę podać jako własne.
    Ale moje zadowolenie z ich użytkowania jest tak duże, że mam zamiar sprawić sobie komplet HH o większych grubościach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje sa "dostane".
      Jestem bardziej niz zadowolona (chyba ladniej na nich dziergam) ale chyba nie kupie calego "grubego" zestawu, bo malo dziergam na grubasach. Doszukalam sie juz, ze mozna kupic pojedyncze drutki i tzw. "przejsciowke" z cienkiej zylki na grubsze druty i odwrotnie.
      Dzieki, ze do mnie wpadlas, TAKI GOSC hoho.

      Usuń
    2. Oj tam, oj tam :)))) Jaki gość, normalny (mam nadzieję :))))))) - Ja się bardzo staram odwdzięczać za odwiedziny i komentarze zostawione u mnie.

      Usuń
  2. Gratuluję cudnego prezentu i zazdraszczam!!!
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje, nie zazdraszczaj jednak, to dali mi na ostatnie "dziesci"... dobrze, ze nie dali mi rozanca hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. ...chcialam zglosic, ze przylazlam i rozsiadam sie na stale :)
    ..kawke poprosze :))))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne dzieki za porównywarkę drutową! Jak to dobrze posłuchać mądrej osoby. Właśnie robię kolejna chustę na drutach nr 3 a tym rozmiarze miałam tylko Addi :( Addi ma jak dla mnie ,za bardzo zaokrąglone czubki i ażur nie wychodzi tak dokładnie jak chciałam. Chce dokupić KP , ale w takim razie zastanowię się nad HH :))) Jeszcze raz - dzieki i czekam na jakieś foty dziergoty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Puk, puk - bywa tu violica? Pozdrawiam i c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... i chwalę się, że u nas tez (nareszcie !!!) padają deszcze :)

      Usuń
  7. ja dopiero zaczynam swoją przygodę z KP, a tu już inna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo, to ja też chcę takie druty... ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu dziękuję Ci za wpis;) nauczyłam sie robić na drutach właśnie KP drewnianych.. nie są idealne, (ale do nauki były idealne) teraz są za "wolne" więc myślę o HH tylko wstrzymała mnie decyzja o tym czy ostre czy zwykłe mam wziąć. Tobie podpasowaly te ostre więc to jest dobry wybór;) rozwiał ten post moje wątpliwości. A długość masz 5" czy 4"? Bo chciałabym mieć takiej jak KP, one są super wygodne dla mnie.. jeszcze z ta świeczka spróbuję przed kupnem HH;)

    OdpowiedzUsuń